Д-4-36 Чертовски Вкусно

Чертовски Вкусно
  • Участник Свое Мнение
  • Название работы Д-4-36 Чертовски Вкусно
  • Конкурс / номинация Д-4 Упаковка и этикетка
  • Рекламодатель ИП Фролов (г.Тюмень)
  • Авторы Андрей Кугаевских - креативный директор
    Сергей Трушевский - арт-директор, дизайнер
  • Перевод BA "Svoe Mnenie" and Igor Frolov (client) found a solution to create something authentic, true-russian and art influenced. The target audience are men (30-55) who respect the russian kitchen traditions and also like unusual snacks. The company is not a big player on the local food market but famous in Tumen for it's extraordinary products. We understood that Igor is an enterpreneur who is managing his business alone and decided to make this project for free because it's close to our spirit.
    The client wanted to create something true-russian, authentic and art influenced. The brand should reflect the idea of old brutal kitchen, russian charisma and ancient artstyle 'lubok'.
    At first we researched 'lubok' style to get more information about ancient russian art and traditions. Then we made the illustrations for 3 different SKU (sets). Illustration and product are organizing one whole composition. Logo imitates the old russian lettering tradition. The provoking brandname DAMN TASTY was founded spontaneous by one of our designers. Then we composed some short funny poems for the front packaging on russian.
  • Описание проекта Свиной деликатесс "Чертовски Вкусно". Продается в небольшой мясной лавке в г.Тюмень.
    Основной задачей проекта было желание напомнить о старинных русских полукопченых закусках, а также использовать лубочный стиль в оформлении упаковки.
    Проект получился брутальным, ярким и интересным для восприятия конкретной ЦА.