Д-4-29 Prime Star

Prime Star
  • Участник LINII Group
  • Название работы Д-4-29 Prime Star
  • Конкурс / номинация Д-4 Упаковка и этикетка
  • Рекламодатель Prime Star
  • Авторы LINII Group
    Михаил Губергриц – творческий директор
    Сергей Лавриненко – арт-директор
    Евгения Зелаутдинова – дизайнер
    Eiko Ojala, Саша Блосяк, Олег Гринько – иллюстраторы
  • Перевод The Moscow restaurant chain Prime Star is recognized as a leader and expert in the healthy food market of the fast casual segment which combines fast service and high, restaurant quality of meals. The chain is supporting the development trend of the world catering market where classic fast food is gradually losing its position giving way to the premium fast food.

    For this restaurant chain, packaging is an essential point of contact with the guest which shall reflect the brand values by 100%. Our task was to develop emotional communications with visitors and convey the idea that Prime Star means modern, stylish, tasty and healthy. Therefore, we developed a new style of brand which is based on lively characters.

    To reflect the character of the Prime Star brand — open to experiments, sociable, ready to make fun of itself — we proposed a concept which is based on illustrations with ironic stories. The idea of product naturalness and freshness was implemented with the help of the Paperwork stylistic.
  • Описание проекта Cеть московских ресторанов быстрого обслуживания Prime Star, входящая в «Новиков Групп»состоит из 42 кафе и является признанным лидером и экспертом рынка здорового питания в сегменте fast casual, в котором сочетаются быстрое обслуживание и высокое, ресторанное, качество блюд. Перед нами стояла задача разработать эмоциональную коммуникацию с посетителями и донести идею о том, что Prime Star – это современно, стильно, вкусно и полезно.
     
    Чтобы отразить характер бренда Prime Star – открытый для экспериментов, коммуникабельный, не боящийся подшутить над собой нами была предложена концепция, основанная на иллюстрациях с ироничными сюжетами. Идея натуральности и свежести продукции была реализована с помощью стилистики Paperwork.